De consument is de afgelopen paar jaar enorm veranderd.
Het aankoopproces vindt steeds meer buiten het directe zicht van retailers plaats op het web. Klanten delen goede en slechte ervaringen razendsnel via social media.
Retailers die de belevenis van hun customer journeys niet van begin tot eind helemaal optimaal maken, redden het niet meer. Enkele grote faillissementen in de retailsector spraken wat dat betreft de afgelopen paar jaar boekdelen. Excellente customer service over de hele linie is vandaag dan ook belangrijker dan ooit.
Bij PROJAXION geloven we dat de zwakste schakel in de keten bepalend is voor de uiteindelijke ervaring van de klant. Een webshop mag dan nog zo gebruiksvriendelijk zijn, als de klant het verkeerde product krijgt geleverd, of te laat krijgt geleverd, of in een beschadigde verpakking, zal dat uiteindelijk het sentiment bepalen.
Succesvolle E-commerce bedrijven zijn dan ook van de eerste tot de laatste schakel in de keten op en top klantgericht.
Onze missie is het om de meest klantgerichte E-commerce keten van de wereld te beheren.
Wilt u weten hoe PROJAXION dit voor uw bedrijf kan doen door grip en inzicht op de gehele keten te waarborgen?